21
|
Леся УКРАЇНКА (Лариса Петрівна Косач). Дитинство поетеси, роль родини в її вихованні. Неповторний світ дитинства в поезіях. «Мрії»
|
|
|
Фільм про Лесю Українку із циклу «Обличчя української історії» (кіномистецтво).
|
|
22
|
Образ мужньої, сильної духом дівчинки, її життєрадісний погляд на світ, вільнолюбство, впевненість. «Як дитиною, бувало…»
|
|
|
|
|
23
|
Значення мистецтва в житті людини. Гармонія людини і природи. «Тиша морська»
|
|
|
|
|
24
|
ПЧ №1. Поезії Мар’яни Савки, Маріанни Кіяновської, Любові Якимчук.
|
|
|
|
|
25
|
Володимир ВИННИЧЕНКО. «Федько-халамидник»
Дитинство письменника. Художня розповідь про Федька, його життя, стосунки з однолітками.
|
|
|
|
|
26
|
«Федько-халамидник» Добро і зло, благородство і підлість у творі.
|
|
|
|
|
27
|
«Федько-халамидник» Щедрий на добро внутрішній світ героя. Федько як особистість.
|
Головний герой, другорядні герої
|
|
|
|
28
|
ЗМ№2.В.Винниченко «Федько-халамидник». Висловлення власного ставлення до персонажів твору (усно)
|
|
|
|
|
29
|
Станіслав ЧЕРНІЛЕВСЬКИЙ. «Теплота родинного інтиму…», «Забула внучка в баби черевички…» Настрої та почуття, висвітлені в поезіях (любов, доброта, висока духовність). Образ рідної людини та важливість родинних цінностей.
|
|
|
|
|
30-31
|
Ірина ЖИЛЕНКО. «Жар-Птиця», «Підкова», «Гном у буфеті»
Поетичні роздуми про доброту, красу, про людське щастя і шляхи до нього, про те, що може врятувати сучасний світ.
|
|
|
|
|
32
|
Л.р.к.№2. Поезії Л.Чижової за мотивами народної творчості
|
|
|
|
|
33
|
Ігор КАЛИНЕЦЬ. «Стежечка», «Блискавка», «Веселка», «Криничка», «Дим» зі збірки «Дивосвіт» (на вибір)
Талановитий український поет, автор віршів для дітей.
Своєрідність форми його поезій. Персоніфіковані образи природних явищ – дивовижне й незвичайне в повсякденному житті. Гармонія людини і природи.
|
|
|
Твори музичного, образотворчого декоративно-ужиткового мистецтв, суголосні поезіям І. Калинця
|
|
34
|
Виразне читання №1.
|
|
|
|
|
35
|
ПЧ№2. І.Калинець «Хлопчик-фігурка, який задоволений собою»
|
|
|
|
|
36
|
Емма АНДІЄВСЬКА.
Сучасна українська письменниця і художниця. Її казки-притчі.
|
Притча
|
|
|
|
37
|
Емма АНДІЄВСЬКА.
«Казка про яян». Добро й любов до світу. Порушення питань моралі, дружби, сили слова. Прихований повчальний зміст творів.
|
|
|
|
|
38
|
Емма АНДІЄВСЬКА. «Говорюща риба». Принципи толерантного ставлення до інших, вірності мріям, прагнення гармонії зі світом.
|
|
|
|
|
39
|
Урок-підсумок. Повторення та узагальнення знань
|
|
|
|
|
40
|
Контрольна робота №2 з теми «Я і світ»
|
|
|
|
|
ПРИГОДИ І РОМАНТИКА
|
41
|
Всеволод НЕСТАЙКО. «Тореадори з Васюківки» (скорочено)
В. Нестайко – визнаний у світі український дитячий письменник. Пригодницький захопливий сюжет, мрія і дійсність у творі.
|
Повість, пригодницький твір
|
Пригоди й романтика у творах
Д. Дефо, Ж. Верна, Марка Твена (зарубіжна література).
|
Кінофільм «Тореадори з Васюківки», 1965; режисер С. Зелікін
(кіномистецтво).
|
|
42
|
Всеволод НЕСТАЙКО. «Тореадори з Васюківки» Смішне, комічне, романтичне в пригодницькій повісті для дітей.
|
|
|
|
|
43-44
|
Всеволод НЕСТАЙКО. «Тореадори з Васюківки» Образи Яви Реви та Павлуші Завгороднього
|
|
|
|
|
45
|
Всеволод НЕСТАЙКО. «Тореадори з Васюківки» Проблеми у творі
|
|
|
|
|
46
|
ЗМ№3. «Дружба! Велике це слово- дружба! Може,найбільше з ісіх слів людських» Твір-роздум (письмово)
|
|
|
|
|
47
|
ПЧ №3. В.Нестайко «Пригоди Робінзона Кукурузо»
|
|
|
|
|
48
|
Ярослав СТЕЛЬМАХ. «Митькозавр з Юрківки, або Химера лісового озера» Таємничі, веселі й незвичайні події в повісті, передані образним словом.
|
|
|
|
|
49
|
Ярослав СТЕЛЬМАХ. «Митькозавр з Юрківки, або Химера лісового озера» Допитливість, винахідливість, кмітливість хлопчиків – головних героїв.
|
|
|
|
|
50
|
Ярослав СТЕЛЬМАХ. «Митькозавр з Юрківки, або Химера лісового озера» Реальні (звичайні) та пригодницькі події у творі.
|
|
|
|
|